Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men det tolkar jag som att det är först då som kvalkraven för ryttare och häst faktiskt skiljer sig, fast det kanske blir en logisk vurpa ändå för om man är C-ryttare lär man ju ha tillräckligt med kvalificerande resultat ändå Om det inte är så att man har dem inom FEIs 8-årsperiod istället för den nationella kvalperiodenMen om du kollar så står ju inte hästen med på kvalen förrän du kommer till FEI´s C- ryttare
Ja, men det tolkar jag som att det är först då som kvalkraven för ryttare och häst faktiskt skiljer sig, fast det kanske blir en logisk vurpa ändå för om man är C-ryttare lär man ju ha tillräckligt med kvalificerande resultat ändå Om det inte är så att man har dem inom FEIs 8-årsperiod istället för den nationella kvalperioden
Och så undrar man varför folk inte orkar rida fälttävlan
Jag orkar inte heller egentligenVa? Jag fattar inte vad du menar ? ÅÅh orkar inte
Dom nationella ryttarkategorierna ska oxå vara inom en rullande 8 års period .. så det är väl 3 olika kvalsystem kan man säga
Ja det är väldigt skönt, när man är på okänd mark har man ju ingen aning om vart de kommer att ta vägen. Tänk om han hade tänkt sig att stanna i Norge! De berättade för oss att det gick en annan häst lös i samma skogsområde sedan 3 veckor, den hade tydligen blivit sedd men ännu inte gått att få tag på@PrinceFair skönt att höra att allt verkat gått bra för G.
R slet sig för några år sedan i tågarp medan mamma höll på att göra iordning för dressyren. När mamma till slut fick tag i mig var det ca 30 min till dressyrstarten och då hade R försvunnit i dimman på en nysådd åker. Några norskor mötte honom långt senare ca 4 km bort.
Och jag har suttit och tittat på dig och en massa andra hästar som mer eller mindre lyckats ta sig runt.Idag har Åke och jag tyvärr brutit sviten och han har fått sina första hinderfel i terrängen!
Det var ju inte så himla bra byggt tycker jag då....Och jag har suttit och tittat på dig och en massa andra hästar som mer eller mindre lyckats ta sig runt.
Roslagen. Eller, tekniskt sett befann vi oss inte direkt i Roslagen men det var Roslagen som arrangerade.Var var du @LenaH?
Bra att det går framåt Fio och jättefina dressyrstraff!
För att det kan gå bakåt? Och det vore ju dumt...Hmm varför skulle det inte gå framåt Han fick faktiskt oxå sitt första hinderfel i terrängen någonsin igår
För att det kan gå bakåt? Och det vore ju dumt...
Nu tycker jag du fokuserar på ditt soffliggande igen! Det gjorde du ju till och med dagen (?) innan starten! Sluta med det och hoppa över soffan istället!
På vilket sätt? (Jag säger inte emot, jag är för mycket nybörjare för att ha koll och vill gärna lära mig.)Det var ju inte så himla bra byggt tycker jag då....