Tävlingar 2006

810110

Trådstartare
Jag har suttit och kollat in några av propositionerna till kommande säsong. Såg att Vedemaritten ingår i Sveland cup. Är det någon som vet vad det är för något och vilka tävlingar som ingår?
Sedan såg jag att Rönningeritten hade 5000kr som förstapris i klass 1. Det är ju roligt att det någon gång ibland blir lite pengar att rida för, även om jag kanske inte är någon aktuell kandidat till att ta hem den placeringen.

Har ni andra något att berätta om kommande tävlingar?

Sv: Tävlingar 2006

Dackeritten blir ju av iår i växjö... äntligen lite ordning i skogarna efter stormen gudrun... :banana:
annars har jag inte kollat så noga än..

Sv: Tävlingar 2006

Ja, jag såg att de skulle ha en unghäst-klass. Roligt att det dyker upp lite nya ideer och förslag inom sporten.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 461
Hästmänniskan Jag kan ju inte vara ensam om det här. Att ponnyerna får rätt mat, rätt mängd etc. är jag jättenoga med. Jag väger, analyserar och...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 684
Senast: Balahé
·
Hästmänniskan Jag är en spontan känslomänniska och många gånger stormar jag in i saker utan att tänka efter ordentligt först. Ibland blir det bra...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
18 427
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar