Tävling om 3 veckor redan nervig

Smulu

Trådstartare
Om 3 veckor, den 14:e så ska jag vara med och tävla i en liten stalltävling på min medis, ett varmblod på 9 år. Redan nervös, trots att hon hoppade jättefint nu i måndags :)

Och nu har de i stallet fått försig att det ska bjudas in andra folk :eek:
Haha, kan ju var kul att se lite nytt folk och nya hästar förståss :)

Har man tur kan det ju vara nån snäll bukemänniska man pratat med på nätet tidigare :banana:

Men jag måste ju bara göra bra ifrån mig, så hit med tips, hoppa kommer jag hinna göra ca två gånger innan eftersom hennes ägare också ska vara med :bump:

Sv: Tävling om 3 veckor redan nervig

Försök att se det som en träning bara utan några krav på prestation. Du är ju där för att ha roligt...

jag ska ocksåtävla om 3 veckor och är skit nervör :bump:

Jag förstår precis hur du känner... Ska själv tävla om typ en månad, och jag blir nervös och glad så fort jag tänker på det ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 863
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder - hur länge brukar världscupfinalen i hoppning hålla på? Jag ska åka till Göteborg Horse Show både lördag och söndag...
Svar
7
· Visningar
1 422
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 266
Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 054
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar