Sv: Tävla..

Till de som kanske lyckas se videon :angel:
Om det är longeringsvideon så kan jag säga att hon var en markatta den dagen :devil:
Och hon fick tungan över bettet, vilket jag inte såg förens efter en stund eftersom jag filmade :crazy: Därför går hon o kastar med huvudet. :o
Lade ut filmen så ni kan se lite hur hon rör sig..

Senast ändrad av en moderator:

Vet inte om jag har fel, men de flesta nordisar jag sett träffat verkar ha väldigt "lätt" för att trampa under sig väldigt bra.. Kanske bara är ett sammanträffande..

Vet faktiskt inte, de har ju ofta ganska lång rygg?

NiraK
Film är dessvärre ont om, vilket jag tycker är jättetrist.
Så fort jag köpt mig ny laddare till kameran så kan de bli film! :)
Men kort ska jag nog lyckas med, bara jag får med fotografen (sambon) och lyckas ta mig ett ordentligt ridpass.

Våran kallblodstravare är tävlad LA-klasser med plac. Har inte gången för att placera sig i medelsvåra klasser, men skulle kunna starta MSV med en duktig ryttare..

Har du bilder på din kompis nordis? Vore kul att se! :)

Nirak
Vad kul med en så framgångsrik nordis :) .

Tyvärr har jag ingen bild men Jessica är ju en gammal bukare (även om det var länge sedan hon var inne, ny kärlek du vet :D ) och det går kanske att söka på henne. Hon hade bild på sin avetar. Användarnamnet var Jessica.

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 108
Senast: fio
·
Dressyr Här kommer jag och lägger ut ännu en tråd. Dottern på 13 år söker en ponny att utbilda(även med hjälp av tränare) och sedan tävla med i...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 211
Senast: Kiwifrukt
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar