Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska göra min första dressyrtävling på några år imorgon och fick plötsligt hjärnsläpp. Visst är det ok att tävla med fläta i svansen? Alltså inte hela svansen utan vid svansroten...
min mamma klagar alltid på mej om jag har gjort en fläta i svansen till tävling och säger att jag kan bli utesluten mm..
jag tror inte man får ha det för man får ju inte ha onödig utsmykning på hästen.
Cinna är en väldigt väluppfostrad ponny. Problemet ligger i andra ryttare som inte är uppfostrade utan rider rakt upp i svansen på Cinna. Eller ännu värre, galopperar förbi tätt innanför
Cinna slår i vanliga fall inte men just de där situationerna kan det inträffa när hon är laddad.
(Det optimala vore om alla ryttare använde hjärnan och höll avstånd, då skulle inte röda rosetter i svansen behövas.)
Har för mig att man får fläta men inte ha en massa krimskrams som rosetter och liknande i svansen. Jag tycker om att ha svansen flätad, men på vissa hästar passar det helt enkelt inte.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Hundavel & Ras Synd, men det händer ju!
Den andra uppfödaren ni har kontakt med då? Det lät ju fint med samma möderne och allt. :) Kanske sambon din...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.