Tävla i Tyskland ???

Sv: Tävla i Tyskland ???

Utan kval är det inte utan de bästa (med flest poäng) i 120cm hoppning fram till ett visst datum får rida en ny klass i Falsterbo

ok, det var ju bra. Räknas då bara poäng 120 klasserna??? Vart kan man läsa om detta??

Tack för ditt svar

Vad trevligt, efter en start i 1,30 med en 79:e plats så ska du redan debutera 1,40. Klokt val.
Att alla avrådde dig från att ens gå upp i 1,30 i en annan tråd i hoppforumet, handlar bara om okunnighet från alla andra.

Du gör mig rysligt imponerad.

Känns ganska skönt att skriva det här: placering nästan varje start i år, kom 2:a i går i 1,30 dessutom. Tydligen var det rent bullshit att inte vi skulle vara redo. 79:e plats har jag dessutom ALDRIG kommit, har du kollat dina egna resultat i 0,90 klass kanske :angel: Ska bli jävligt skönt när jag har placeringar i 1,40 också för dom kommer var så säker.

Grattis! :)
Många gånger är det bara ren avundsjuka när folk hackar o klagar , man ska inte lyssna på sånt :)

I avd B med 12 fel.
Du vet väl att du måste ha 2 felfria 130 innan du får hoppa 140?

Du borde nog öppna gluggarna va:) Jag skrev IGÅR inte den 7:e. ( den 7:e mycket riktigt 12 fel i 1,30, ett stopp o ett pet) Startade 1,30 nu i söndags den 14:e med 0 fel i grunden i 1,30 !!! Kom 2:a då i Hagfors Uddeholms ridklubb...Gå in på www.hurk.nu så ser du. Var 0:a i 1,20 oxå...

Jag kan TR så du behöver inte upplysa mig om reglerna:crazy:

Som TeamWahlund sa är de flesta bara avundsjuka och det är därför de hackar och klagar. Tänk på att du inte ska ta åt dig bara för att de kanske aldrig kommer 140 cm klasser :S Fortsätt bara kämpa på så kommer det säkert fortsätta gå lika bra på tävlingarna :D Grattis förresten :D

Som TeamWahlund sa är de flesta bara avundsjuka och det är därför de hackar och klagar. Tänk på att du inte ska ta åt dig bara för att de kanske aldrig kommer 140 cm klasser :S Fortsätt bara kämpa på så kommer det säkert fortsätta gå lika bra på tävlingarna :D Grattis förresten :D

Tack..( skönt att det faktiskt finns normala trevliga människor som du o wahlund, dom flesta är nog så)Jo jag ska tänka på det :) Men jag ska göra mitt bästa för att det SKA gå hela vägen upp. Har en fantastisk häst att tävla på:love::love::love::love:

Det handlar i 99% av fallen om ren avundsjuka, så även i det här fallet.

Jag önskar dig ett stort lycka till i framtiden! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Lägger tråden här, då problemet för mig inte är hästrelaterat. Jag har haft lite otur med skador på mig själv senaste åren. Har ridit...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 511
Senast: Sirap
·
Islandshäst Jag läste av nyfikenhet ett ryttarbrev, där det stod någon rad om vaccination. Och jag blev förvirrad. Vad ÄR det som gäller? Missade...
Svar
4
· Visningar
1 511
Senast: Minstral
·
R
Kropp & Själ Jag och sambon diskuterar semester och vi är SÅ sugna på en roadtrip! Problemet är att vi är lite småfattiga så för oss står och faller...
Svar
5
· Visningar
1 835
Träning Jag har en ponny som saknar framåtbjudning. Han är lat, och otroligt trög. Jag måste kämpa sk*ten ur mig för att få igång han när vi...
Svar
2
· Visningar
1 473
Senast: raggsock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka