Tävla i Tömkörning?!

T

Tjalfe

Hörde några idag som stog och pratade om att tävla i tömkörning. Har aldrig hört talas om det. Finns det?

Det skulle ju vara perfekt för mej och min lilla tös som tömkör nästan varje dag:love: Är ju alltid kul att kunna tävla och sätta lite mål på det viset.

Sv: Tävla i Tömkörning?!

Gud va roligt:love: Vart hittar man dom här tävlingarna? Kanske kan hända att rasföreningen(shetland) annordnar sånna?

Hur fungerar det? Är det som med vanlig körning att det är presision och dressyr t.e.x?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 537
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar