TÄvla I GÖteborg

cardigan

Trådstartare
:angel:o min dröm och har varit i många år är att anordna en distansritt i vårat vackra göteborg, mycket bra kuperade vägar och vacker natur att titta på, är det någon av er på buke som skulle kunna tänka er att tävla här i göteT?:idea:MVH ANNE:banana:

Sv: TÄvla I GÖteborg

Jag skulle kunna tänka mig att tävla i göteborg. Men jag har ingenaning om hur era ridvägar ser ut:P

:angel:VI HAR GANSKA KUPERADE RIDVÄGAR, MYCKET BLANDAT UNDERLAG AV GRUS ASFALT OCH SKOGSSLINGOR, DET ÄR JU VÄSTKUSTEN SÅ EN HEL DEL BACKAR FINNS:banana:MVH ANNE

Distansritt i Göteborg skulle jag gärna se fanns. Det verkar dåligt ställt med det här jmf med Småland där jag bodde förut. Min häst är i och för sig långt från tävlingsform, men en prova-på tar vi oss runt.

Visst Anne! Det är ju alltid kul med nya ridvägar och distansbanor... Verkar helkul.. kör påbara.. .. :bump::rofl:;)

Va kul det skulle vara:bump::banana:

Sara (kompis) och jag snackade igår om att ha tävlingar i Gbg....finns ju inga här. :cry:

:bump:vad roligt att det finns underlag att det finns folk som vill tävla i vårat fina göteborg:banana:göteborgsritten hadde varit ett passande namn:bump:mvh anne

Ja det vore ett passande namn på ritten;)
Hoppas det blir av i framtiden!

:idea:o vad glad jag blir att det finns till och med folk som erbjuder sig hjälp, för att få våran sport att växa för all människor måste vi försöka att utöka vår tävlingsgren isverige så vi blir fler distansryttare,tack så mycket lillan för erbjudandet o många kramar från grannarna i göteborg:bump: mvh anne

Detta låter som en kanon ide´, Har också haft tanken några gånger, men det är ju ett tungt lass att dra själv, Men jag ställer gärna upp med att hjälpa till med planering, funktionär osv. Visst borde det kunna gå att genomföra!!
maila gärna mig om du vill ha hjälp,
Mvh Maria

:idea:ja blir så glad av alla era svar och ni är villiga att ställa upp, framtiden för en göteborgsritt ser väldigt ljus ut:banana:
kramar anne:bump:

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 645
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 523
Senast: Acto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland funderar jag på om det inte vore vettigt att bo någon annanstans egentligen. Någonstans där vädret är bättre, politiken är mindre...
2
Svar
30
· Visningar
1 921
Senast: Mineur
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat