Tävla dressyr med Freejump stigbyglar?

Så här stod det i texten vi ÖD fick utskickad från förbundet:

The stirrups are allowed for use, as long as the spikes do not “attach” the foot to the stirrup, and as long as they are not magnetic.

Tack för alla svar! Då verkar det ju som att det är i sin ordning. Det var formuleringen om att utsidan ska vara hel som jag hakade upp mig på.

Ja det var det vi också ifrågasatte, så det var nog därför vi fick förtydligande från förbundet.

Men är inte den raden kopierat från Fei egentligen ? Just för att många öd faktiskt aldrig har varit/är på de sidorna o missar en -hel-del.
Inte skickar förbundet ut ett förtydligande på engelska?

Ja
Men är inte den raden kopierat från Fei egentligen ? Just för att många öd faktiskt aldrig har varit/är på de sidorna o missar en -hel-del.
Inte skickar förbundet ut ett förtydligande på engelska?
jag fick den i mailen från förbundet. Vi får ofta material på engelska, oftast kommer det från FEI som förtydligande.

Jag är tveksam om förbundet någon gång alls förtydligar något för egen del till sina öd på engelska, som jag skrev då är väl allt det från fei.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
470
Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 618
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
327
Senast: Cactus
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.