Tävla 6 åring i div I lag hoppning?

A

Ancor

Jag har blivit senil. Minns inte hur reglerna såg ut ang detta. Fick 6 åringar bara tävla lag i div 2 om man kvalat till avd A eller får dom tävla i lag Div I om man kvalat till avd A också? :confused: Eller får dom inte tävla alls i lag?
Jag börjar bli gammal :grin::crazy:

Sv: Tävla 6 åring i div I lag hoppning?

Hittar dock inga specifiak bestämmelser för just detta *letar vidare*

Så länge den är kvalad att gå avd A Så kan du rida div I.

*raderat*****

Senast ändrad av en moderator:

Så här står det i reglerna för ATG ridsportallsvenskan:
6-åriga hästar får delta under förutsättning att de är kvalificerade enligt TR mom 373

Det i sin tur innebär att 6-åringen måste vara inkvalad till avd A. De måste alltså ha gjort sina felfria rundor i respektive klass.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
4 050
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar