Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul!Idag ska jag göra något som jag aldrig gjort innan - skaffa en flash! Samma studio som jag brukar gå till, men en för mig ny tatuerare. De har flash day idag och jag såg ett litet motiv på instagram igår som jag blev lite kär i. Lite halvt på impuls sådär, men jag har ett utrymme på insidan av armen som jag funderat lite hit och dit på att "fylla upp". Wiiiiie! Hoppas att jag lyckas haffa en plats i dagens schema.
Idag ska jag göra något som jag aldrig gjort innan - skaffa en flash! Samma studio som jag brukar gå till, men en för mig ny tatuerare. De har flash day idag och jag såg ett litet motiv på instagram igår som jag blev lite kär i. Lite halvt på impuls sådär, men jag har ett utrymme på insidan av armen som jag funderat lite hit och dit på att "fylla upp". Wiiiiie! Hoppas att jag lyckas haffa en plats i dagens schema.
Snyggt!!Nu är det bara en session kvar på mitt ben! Det kommer dröja till juli pga festivaler mm vilket är rätt skönt ändå. Jag är inte bra på att vara försiktig så det här året har varit tålamodsprövande i omgångar
Så här långt kom vi den här veckan, vi gjorde innerlår och kroppen ner mot det ofärdiga huvudet under knävecket.
Visa bifogad fil 163478
...och till hösten har jag planerat in att göra fingrarna och ena handryggen![]()
Såå häftig!!Nu är det bara en session kvar på mitt ben! Det kommer dröja till juli pga festivaler mm vilket är rätt skönt ändå. Jag är inte bra på att vara försiktig så det här året har varit tålamodsprövande i omgångar
Så här långt kom vi den här veckan, vi gjorde innerlår och kroppen ner mot det ofärdiga huvudet under knävecket.
Visa bifogad fil 163478
...och till hösten har jag planerat in att göra fingrarna och ena handryggen![]()
Såå häftig!!
Jag lyckades vara först på plats, så det var inga problem att få komma till tatueraren som jag tänkt. Hon var väldigt easy going och jag kände mig väldigt bekväm, en toppen upplevelse helt enkelt! Och jag är väldigt nöjd med motivet och placeringen, en liten Toothless som passar helt perfekt på insidan av min överarm![]()
Men åååhJag lyckades vara först på plats, så det var inga problem att få komma till tatueraren som jag tänkt. Hon var väldigt easy going och jag kände mig väldigt bekväm, en toppen upplevelse helt enkelt! Och jag är väldigt nöjd med motivet och placeringen, en liten Toothless som passar helt perfekt på insidan av min överarm![]()
Du får jättegärna lägga ut en bild sen om du vill.Jag lyckades vara först på plats, så det var inga problem att få komma till tatueraren som jag tänkt. Hon var väldigt easy going och jag kände mig väldigt bekväm, en toppen upplevelse helt enkelt! Och jag är väldigt nöjd med motivet och placeringen, en liten Toothless som passar helt perfekt på insidan av min överarm![]()