Tatueringstråden, del 4

IMG_0580.webp

I veckan gjorde jag äntligen ansiktstatueringen jag har funderat på i flera år. Jag är så sjukt nöjd, önskar jag hade gjort den tidigare. 🥰

Jag har tid bokad i maj, hos "min vanliga" tatuerare. Vänster lår ska få en matchande tatuering som det högra - omarbeta den befintliga rosen (i realistisk stil nu. Tycker väldigt mycket om den men den är ett antal år och fylldes i för några år sen - upplever att den blir lite otydlig med tiden iom stilen.) och lägga till ytterligare. Den på höger lår gjordes i början av sommaren 2023. Så pepp, ser så mycket fram emot det! Har två tider bokade, eftersom det blir en rätt stor tatuering, men vi gjorde höger lår på en sittning så hoppas förstås på att vi ska hinna på första. Bra blir det oavsett! 🥰✨ Mina tatueringar gör mig så glad!

Idag ska jag göra något som jag aldrig gjort innan - skaffa en flash! Samma studio som jag brukar gå till, men en för mig ny tatuerare. De har flash day idag och jag såg ett litet motiv på instagram igår som jag blev lite kär i. Lite halvt på impuls sådär, men jag har ett utrymme på insidan av armen som jag funderat lite hit och dit på att "fylla upp". Wiiiiie! Hoppas att jag lyckas haffa en plats i dagens schema.

Idag ska jag göra något som jag aldrig gjort innan - skaffa en flash! Samma studio som jag brukar gå till, men en för mig ny tatuerare. De har flash day idag och jag såg ett litet motiv på instagram igår som jag blev lite kär i. Lite halvt på impuls sådär, men jag har ett utrymme på insidan av armen som jag funderat lite hit och dit på att "fylla upp". Wiiiiie! Hoppas att jag lyckas haffa en plats i dagens schema.
Kul!

Vad kul 😀 Håller tummarna för att du får plats!

Nu är det bara en session kvar på mitt ben! Det kommer dröja till juli pga festivaler mm vilket är rätt skönt ändå. Jag är inte bra på att vara försiktig så det här året har varit tålamodsprövande i omgångar 😂

Så här långt kom vi den här veckan, vi gjorde innerlår och kroppen ner mot det ofärdiga huvudet under knävecket.

1000012062.webp

...och till hösten har jag planerat in att göra fingrarna och ena handryggen 🥳

Nu är det bara en session kvar på mitt ben! Det kommer dröja till juli pga festivaler mm vilket är rätt skönt ändå. Jag är inte bra på att vara försiktig så det här året har varit tålamodsprövande i omgångar 😂

Så här långt kom vi den här veckan, vi gjorde innerlår och kroppen ner mot det ofärdiga huvudet under knävecket.

Visa bifogad fil 163478

Snyggt!!

Jag lyckades vara först på plats, så det var inga problem att få komma till tatueraren som jag tänkt. Hon var väldigt easy going och jag kände mig väldigt bekväm, en toppen upplevelse helt enkelt! Och jag är väldigt nöjd med motivet och placeringen, en liten Toothless som passar helt perfekt på insidan av min överarm 🥰

Visa bifogad fil 163478

Såå häftig!!

Jag lyckades vara först på plats, så det var inga problem att få komma till tatueraren som jag tänkt. Hon var väldigt easy going och jag kände mig väldigt bekväm, en toppen upplevelse helt enkelt! Och jag är väldigt nöjd med motivet och placeringen, en liten Toothless som passar helt perfekt på insidan av min överarm 🥰

Ååååh Toothless 😍

Men åååh :love: .

Du får jättegärna lägga ut en bild sen om du vill.

Liknande trådar

Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 962
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 161
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
682
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka