Haha, jag varnade digDå är jag med får se i framtiden, nu vill jag inte tatuera mig på flera år känns det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag varnade digDå är jag med får se i framtiden, nu vill jag inte tatuera mig på flera år känns det som
Jag påbörjade ett nytt projekt igår! 5 h tog det och den är inte färdig ännu, den ska klättra upp lite över och fram på axlarna, fram ska det vara en styvmorsviol på vardera axel + färg på allt. Skönt var det verkligen inte, men jag är så himla nöjd Gjord av Linn på Blåkulla i Jönköping, rekommenderas varmt!
Visa bifogad fil 41076
Är så glad över hur den blevWow!
Maken blev sugen på att ta tag i sitt nya motiv nu när jag var iväg och gjorde mina första som jag velat kring i ett par år Jag är sååå nöjd, älskar dom verkligen
Maken ska göra en cover up på överarmen och göra ett större motiv med två klockor och barnens namn och födelsedatum osv. Tror den kommer bli såå snygg!
Är så glad över hur den blev
Det är en så härlig känsla att vara nöjd med en tatuering, kul att höra att du känner dig så nöjd! Gillar idén som din man har på gång där också, låter jättebra
Haha Nämen, det är verkligen jätteviktigt att vara säker på hur tatueringen ska se ut, placering osv. Det är så himla tråkigt att bli missnöjd med en tatuering, men desto roligare när den känns helt rätt!Jag som alltid varit den som ALDRIG skulle tatuera mig Men jag har alltid älskat hans tatueringar och blivit mer och mer sugen själv genom åren och sen barnen kom så har det känts självklart att ha deras namn. Men sen har jag funderat länge på hur och vart för att jag verkligen skulle bli nöjd.
Vore kul att få se en bild! Men ja, det är ju verkligen omöjligt att försöka fota självHar utökat min på axeln. Nu går den ner på överarmen. Ska se om jag kan be någon ta kort på den nån dag. Var ett helsike att ta bilden på axeln själv men armen var helt hopplös.
Ja jag fick vrida varenda led ur led nästan för en halvtaskig eller rättare sagt heltaskig bild men jag lovar bild så fort jag har tag i en fotografVore kul att få se en bild! Men ja, det är ju verkligen omöjligt att försöka fota själv
Åh så fint!Visa bifogad fil 41319
Tanken är att den ska fortsätta på underarmen sen
Tack jag är väldigt nöjd med denÅh så fint!
Jättefin! Ser fram emot att få se fortsättningen på den senVisa bifogad fil 41319
Tanken är att den ska fortsätta på underarmen sen
Och jag ser fram emot att göra denJättefin! Ser fram emot att få se fortsättningen på den sen
Kommer bli en tatuering inom 3 månader!
Det blir den ovanför knäet som ryker, äntligen!!! Kommer sätta antingen en mal eller fjäril istället