Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nytt försök med bilden...
Min fina nya tatuering under brösten! Den är ca 3 veckor nu, så den har läkt klart Den ser lite sne ut, men det är jag som är krokig på bilden Den ska få en omgång till, ska i mer svart i nedre framkant/mitten och längst ut på sidorna. Och jämnas till lite i skuggningen. Det gjorde fruktansvärt ont (kunde knappt ligga still i stolen efter ett par tre timmar...), så jag gjorde det nog inte så lätt för min tatuerare Men, jag känner mig så jävla snygg i den, älskar den
Nytt försök med bilden...
Min fina nya tatuering under brösten! Den är ca 3 veckor nu, så den har läkt klart Den ser lite sne ut, men det är jag som är krokig på bilden Den ska få en omgång till, ska i mer svart i nedre framkant/mitten och längst ut på sidorna. Och jämnas till lite i skuggningen. Det gjorde fruktansvärt ont (kunde knappt ligga still i stolen efter ett par tre timmar...), så jag gjorde det nog inte så lätt för min tatuerare Men, jag känner mig så jävla snygg i den, älskar den
Men vad konstigt har ju lagt upp den på tinypic så borde gå att seKan inte se den..
Jag tar kisspaus ungefär 1 gång i timmen/varannan timme. Då passar jag på att äta något /dricka lite också. Annars inga längre pauserNi som har gjort större arbeten, hur ofta har ni behövt pausa ungefär?
Hur stort är större? Min uggla (slänger in bilden igen eftersom den ligger i gamla tråden) tog tre timmar och vi körde allt i (nästan) ett svep. Paus på max 5min efter 2h för att tatueraren behövde sträcka på benen.Ni som har gjort större arbeten, hur ofta har ni behövt pausa ungefär?
Inga pauser alls som sagt. Vi bara köttade på. x) Tror inte jag hade fixat att sitta mer än de tre timmarna dock, för på slutet gjorde det så ont att jag bara ville skrika. xDJag ska ju göra en underarmssleeve och tatueraren har bokat in en heldag, tror det är ca 6h inkl allt. Hinner vi inte göra hela sleeven på så kommer jag ju få ta en till sittning. Så försöker peppa mig själv att inte ta pauser, men risken är att det kommer göra så jävla ont att jag kommer bli tvungen.
Tog ni några "andningspauser" eller körde ni bara på?
Inga pauser alls som sagt. Vi bara köttade på. x) Tror inte jag hade fixat att sitta mer än de tre timmarna dock, för på slutet gjorde det så ont att jag bara ville skrika. xD
Jag ska ju göra en underarmssleeve och tatueraren har bokat in en heldag, tror det är ca 6h inkl allt. Hinner vi inte göra hela sleeven på så kommer jag ju få ta en till sittning. Så försöker peppa mig själv att inte ta pauser, men risken är att det kommer göra så jävla ont att jag kommer bli tvungen.
Min påfågel satt jag ju 7 timmar med de flesta gångerna, och det räckte med kisspauser, det gör ju nästan ondare att ha för lång paus och klarar du inte 6 timmar så är det ju bara att dela upp det. En killkompis som gjorde en sleeve pallade "bara" 2-3 timmar åt gången, så tog honom 3 gånger tror jag.
Jag ska ju göra en underarmssleeve och tatueraren har bokat in en heldag, tror det är ca 6h inkl allt. Hinner vi inte göra hela sleeven på så kommer jag ju få ta en till sittning. Så försöker peppa mig själv att inte ta pauser, men risken är att det kommer göra så jävla ont att jag kommer bli tvungen.
Beror på hur komplicerad den är förstås. Men knappast mer än en halvtimme?Alltså förlåt men hur lång tid tror ni att det tar att göra en konturerna av en symbol, ca 1,5 * 1,5 cm?