Någon som har koll på bra tatuerare i skåne?
Eyescream tattoo, att få en tid är inte det lättaste, men så värt att försöka. Jag står i ständig kö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har koll på bra tatuerare i skåne?
Jag har planerat att göra en tautuering som ser ut ungefär som den på bilden, lite tillägg/förändringar kanske men i det stora hela skall den se ut så. Min fråga till er lite mer erfarna här inne, skulle ni säga att det är en svår tatuering att göra? Jag skulle ju gärna göra den nu, men frågan är om det räcker att gå till en duktig tatuerare eller om man bör gå till en väldigt duktig (dvs minst 1 års kötid) för att få den riktigt bra?
Jag är emot att man kopierar befintliga tatueringar, jag skulle föreslå att du har det motivet som en idé men gör något helt eget av det (inte bara "lite tillägg/förändringar kanske")! Jag skulle inte gilla om någon snodde mina motiv, de är mina och de ser ut som de gör av en anledning! Sen får man gärna tycka om mina motiv ändå!
Oavsett vad för motiv jag ska göra går jag bara till en grym tatuerare, han har ofta bokningsstopp och lång väntetid, men det är det värt..
@elfi Aha, trodde den du skulle göra nu skulle sitta på insidan av överarmen dvs samma sidan, men då är jag med på vad du menar nuJag tror faktiskt inte det blir konstigt alls och att du kanske inte ens behöver "koppla ihop" de, du kan ju fråga tatueraren om denne har något tips
Var tatuerar du dig någonstans?
![]()
Gillar den här splash-art stilen med massa färger som du @Miiikaela_ lade upp, as snyggt! Men kommer man tycka om det lika mycket när man är 40+?