Skrev från mobilen, och det funkar sisådär med buke då, men ja, det var ett förslag till digGissar att detta var till mig :-p Fotled/ankel har jag redan och handleden känns också för synlig. Bär i princip aldrig smycken heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrev från mobilen, och det funkar sisådär med buke då, men ja, det var ett förslag till digGissar att detta var till mig :-p Fotled/ankel har jag redan och handleden känns också för synlig. Bär i princip aldrig smycken heller
Jag går i funderingar om att skaffa en till tatuering. Har ett slags hjärta på insidan av vänstra handleden, ca 3 cm högt och endast konturer. Det gick jättebra för mig och jag tyckte inte alls att smärtan var påfrestande, vilket får mig att hoppas att jag har en någorlunda hög smärttröskel. Men det var ju en liten en och på ett ganska okänsligt ställe väl? Jag skulle gärna ha lite input på hur ni tror att jag skulle hantera en kortare mening (åtta ord) på revbenen, horisontellt under bh-bandet liksom. Har ett litet lager "fett" där, man kan inte se revbenen eller så. Jag VET att det är individuellt, men någon kanske har lite erfarenhet?![]()
Var kan man hitta en duktig tecknare för att skissa upp en tattoo?
Jag har kontakt med en tatuerare som var meningen skulle skissa o tatuera men nu efter 3 månader och inte en enda skiss gjord. Jag har tjatat kanske 1-2 ggr i månaden och frågat hur det går men han säger hela tiden att Nu är den på gång. Suck. Jag kommer nog byta tatuerare
Vill ha en pegasus uppritad...