Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad kör du för recept? Vilket mjöl?Visa bifogad fil 110084
Funkar att baka (glutenfritt) tunnbröd hemma också. Nästan lika gott och precis lika mycket mjöl överallt som när man bakar i bagarstugan....
Jag har gjort ett eget recept som jag är väldigt nöjd med.Åh, vad kör du för recept? Vilket mjöl?
Har kört Lailas men är inte helt nöjd med det..
Jag har också testat med enbart Lailas och det blir inte gott då. Tycker jag iaf.Åh, vad kör du för recept? Vilket mjöl?
Har kört Lailas men är inte helt nöjd med det..
Tack! Ska absolut testa dettaJag har gjort ett eget recept som jag är väldigt nöjd med.
Glutenfritt tunnbröd
2 liter mjölk eller filmjölk
4 msk fiberhusk
(Värm mjölken till ca 70 grader, rör ner fiberhusk och låt svalna till ca 37 grader)
1 paket jäst
4 tsk salt
200 g mjukt smör
2 dl sirap
2 msk malda brödkryddor (om man vill)
700 gram havremjöl
700 gram grov mjölblandning
Ca 800 gram Lailas mjölmix (använder mer eller mindre för att få rätt konsistens)
Bakar ut med majsmjöl
Degen behöver inte jäsa utan jag kör igång och bakar direkt när jag kört färdigta i degmaskinen.
Behöver inte
Brownies: https://www.dietdoctor.com/se/recept/lchf-brownies@Scandi Antar att det är mejerier i de där kakorna, men skulle du vilja dela recepten? Om jag har tur kan jag anpassa till paleo
Gud så söta!Små tekakor
Visa bifogad fil 114150
Jag var så irriterad på vintern som aldrig tar slut att jag bakade en citronmarängpaj i helgen. Väldigt god, funderar nu på att kuppa in den som efterrätt till midsommar även om den inte innehåller jordgubbar.
Men fick massa italiensk maräng över, någon som har ett tips vad man kan göra av den?
Jag har aldrig gjort maränger av italiensk marängsmet (eller vad man ska säga), hade inte koll på att det funkade Bra tips, det ska jag göra imorgon!Swirla in smält choklad i smeten och grädda dem som vanliga italienska maränger?