Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra mince pies som är vanliga i UK men tänkte köpa fyllningen och inte göra egen. Degen gör jag efter ett Nigella-recept (om jag kan hitta det).Vad ska ni baka till jul? Om ni tänkt göra något vill säga
Jag har tänkt försöka göra kola, saffran och salt lakrits, knäck ska det också bli. Och trillingnöt, men jag glömde köpa mjölkchoklad idag men nötter och nougat följde med hem Funderar att prova att göra jitterbuggare med saffran. Och så vill jag göra saffransbullar med twist dom jag såg att Tina och Johan gjorde i "julens alla bak" på tv4
Åh det finns recept på julmust kola! Såg det idag när jag kikade efter recept. Antingen på Ica eller hos köket.se tror jag!Jag ska göra mince pies som är vanliga i UK men tänkte köpa fyllningen och inte göra egen. Degen gör jag efter ett Nigella-recept (om jag kan hitta det).
Funderar på att koka kola också och du gjorde mig sugen på lite saffran.
Sen har jag i många år gått och funderat på om det går att reducera en väldigt god julmust och på något vis använda den reduktionen som smaksättare för kola. Men tror det får vänta till nästa år då vi förhoppningsvis har ett större kök och mer lugn i livet
Åh saffransmazariner gjorde dom I det programmet jag såg, blev väldigt sugen att göra det med.Jag har gjort saffranslängder med vit choklad, saffransmazariner, saffran och kokoskola, knäck.
Vad ska ni baka till jul? Om ni tänkt göra något vill säga
Jag har tänkt försöka göra kola, saffran och salt lakrits, knäck ska det också bli. Och trillingnöt, men jag glömde köpa mjölkchoklad idag men nötter och nougat följde med hem Funderar att prova att göra jitterbuggare med saffran. Och så vill jag göra saffransbullar med twist dom jag såg att Tina och Johan gjorde i "julens alla bak" på tv4
Det är det receptet jag gjorde, svärmor hade kollat på programmet och tyckte det såg gott ut!Åh saffransmazariner gjorde dom I det programmet jag såg, blev väldigt sugen att göra det med.
Jag har bakat saffranssockerkaka, mjuk pepparkaka, russinkakor, chokladkakor. Ska även baka havrekakor samt göra knäck och rischoklad. Kommer även göra saffransglass samt minipavlova men det ska vara till mellandagarna.Vad ska ni baka till jul? Om ni tänkt göra något vill säga