Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort, vanligt med vitlök ovanpå. Riktigt enkelt, torrstekte i en stekpanna och så hade jag smältsmör med pressad vitlök som jag penslade på efteråt. Jag hade en väldigt enkelt deg, någon form av jäst med mjöl, vatten, olja och salt. Verkar finnas med alla möjliga varianter.Sugen på att göra naanbröd hemma! Nån som testat? Nybakat bröd är väl typ alltid gott men hoppas man inte kommer bli allt för besviken?
Sugen på att göra naanbröd hemma! Nån som testat? Nybakat bröd är väl typ alltid gott men hoppas man inte kommer bli allt för besviken?
Sugen på att göra naanbröd hemma! Nån som testat? Nybakat bröd är väl typ alltid gott men hoppas man inte kommer bli allt för besviken?
OMG så fin och ser supergod ut! Älskar moussetårta!Har gett mig på att göra moussetårta för första gången. Ganska meckigt men kul ändå. Kladdkakebotten, smörkola, joncondebotten, äppelkompott och vit chokladmousse. Ovanpå är det små kupoler av äppelpannacotta, stekta äppelbitar med citron och kardemumma, spritsad smörkola och kaksmulor med smak av ingefära. Krånglig jäkla tårta liksom..
Visa bifogad fil 40729
Tack .OMG så fin och ser supergod ut! Älskar moussetårta!
Öh.. Är det här något allmänt vedertaget? Jag har aldrig sett eller hört talas om "banantårta" men det låter ju både roligt och helt fantastiskt? Hoppas verkligen någon har ett recept för det här måste jag få uppleva känner jag.Någon som har recept på banantårta? Alltså sån man kan köpa på kondis som ser ut som en banan med gul marsipan ovanpå och med bananlikör i?
Öh.. Är det här något allmänt vedertaget? Jag har aldrig sett eller hört talas om "banantårta" men det låter ju både roligt och helt fantastiskt? Hoppas verkligen någon har ett recept för det här måste jag få uppleva känner jag.
Nu tycker jag iofs inte om marsipan men jag är en van tårtskalare och känner spontant att om tårtan ser ut som en banan så är det dessutom helt i sin ordning
Jag gillar banan i tårta. När jag gör egen gräddtårta har jag alltid två lager där det ena är mosad banan och vaniljvisp och det andra mosade jordgubbar, lite socker och vaniljvispBanantårta är vanligt på alla de fik jag besökt i Skaraborgs län iaf.
För mig som inte gillar bananer, kan inte förstå hur man vill ha det i en tårta
Öh.. Är det här något allmänt vedertaget? Jag har aldrig sett eller hört talas om "banantårta" men det låter ju både roligt och helt fantastiskt? Hoppas verkligen någon har ett recept för det här måste jag få uppleva känner jag.
Nu tycker jag iofs inte om marsipan men jag är en van tårtskalare och känner spontant att om tårtan ser ut som en banan så är det dessutom helt i sin ordning
@Exile Absolut vanligt med banantårta, fast kanske lite ur tiden nu?
Det brukar finnas mindre varianter i typ bakelseform ibland också.
Jag gillar dem men hade helt glömt bort att de fanns. Tack @strawberrysylt!
Oj, så många smaker, samsas de så att allt detta goda kommer till sin rätt? Vad är jocondebotten?Har gett mig på att göra moussetårta för första gången. Ganska meckigt men kul ändå. Kladdkakebotten, smörkola, joncondebotten, äppelkompott och vit chokladmousse. Ovanpå är det små kupoler av äppelpannacotta, stekta äppelbitar med citron och kardemumma, spritsad smörkola och kaksmulor med smak av ingefära. Krånglig jäkla tårta liksom..
Visa bifogad fil 40729