Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade det här:Å, en tapetseringstråd! Kan man slänga in en annan fråga i ämnet tro? (Förlåt för kapning TS!)
Någon som har erfarenhet av att tapetsera om över tretexskivor? Alla innerväggar i vårt hus är klädda med detta underliga material. Jag ser framför mig hur försöken att blöta ned de gamla tapeterna bara kommer att sluta med att tretexen suger upp allt vatten. Som att tapetsera över en wettexduk liksom.
Erfarenheter någon?
Å, en tapetseringstråd! Kan man slänga in en annan fråga i ämnet tro? (Förlåt för kapning TS!)
Någon som har erfarenhet av att tapetsera om över tretexskivor? Alla innerväggar i vårt hus är klädda med detta underliga material. Jag ser framför mig hur försöken att blöta ned de gamla tapeterna bara kommer att sluta med att tretexen suger upp allt vatten. Som att tapetsera över en wettexduk liksom.
Erfarenheter någon?
Plus vilken yta nya tapeten har!Alltså det beror ju på hurudan tapet man ska sätta upp. Har man en tjock och stadig tapet syns det inte så bra ifall det är lite ojämnt under. Har man en tunn tapet är det svårare. Då ska det verkligen vara jämt under.