Sv: Tant och gubbe traden part 6
Mirri blir val startad som halterhast sen far vi se om han gar english pleasure eller hunterpleasure, och sen slanger vi in lite dressyr kanske. Eller rent av endurance.. Beror helt pa vad han blir bra pa. Han ar inte byggd for western i alla fall det vet jag.. Det far bli Madeiras jobb att jaga kossor... Sen beror det val pa om vi stannar i sverige eller vad. allt ar upp i luften.. jag har ingen lust att stanna igenom en san har vinter igen, men kanske vi kan hoppas att det blir lite sno och inte sa kallt?
Det ar onsdag, det ar st patricks day idag, kla er i gront och svang en guiness.. Solen skiner, -10C for ogonlocket, men hoppas for varma vindar. Tvatt pa schemat nu nar min septicsystem fungerar igen.
Tror inte det hjalper att klaga om vadret mer, jag personligen har gett upp och resignerat till att jag lever i ett shit climate. Och satter pa mig mer klader... Jag fick in paskriset i alla fall sa fargglada jadrar lyser upp tillvaron. OCH jag kopte ingen semla i tisdags, kanner mig valdigt stolt.. Men fick tag pa min Maltidslosning sallad (rakor) som var bara sa good. Tack ICA for att ni fortfarande har dem... Ha en bra dag alla,