Sv: Tant och gubbe traden part 6
tant piraja, jag lider med dig, och hoppas du far en stor 70% chocolate kaka som du kan smaska i dig. glom inte tea och skorpor, och en whisky emallan allt.. om inget annat far du glada baciller....
Solen har skinit hela dagen, brunn och slamtomnings folket var har och fixade commoden, sa nu kan jag sitta dar och dromma igen.. madeira halkade i hagen och landade pa ena bakbenet, var lite om till att borja med men hon stoder pa benet sa jag ar inte orolig.. skall checka ikvall och see om hon ar svullen och varm ngnstans.. de andra star bara och hanger, skulle val ge mig ut pa bulle men det har varit mkt.. jag var ocksa till byn och fick bensin i bilen samt hamtade ett paket pa ica.. pa vagen in stod polisen och stoppade.. korkort och nykterhetskontrol... passerade med flygande flaggor.. dessvarre blev jag lite "upprord" och nar jag kom hem fick jag en av de dar attackerna igen.. cataplexy (googla och las mer, svart att forklara), i alla fall jag var helt slut och har sovit i 2 timmar nu.. sa maste skynda mig och gora klart i stallet och gora kvall.. pa lordag kommer en pojk och hjalper mig med godselhanteringen.. jag har problem att lyfta skottkarran namligen och min andra "icke lyft" karra ar sonder, behover ga och fixa nya delar.. det far bli i morgon..
hoppas allt gick bra for de som saker skulle ga bra for och de som ar under vadret mar battre snart, och att tage inser att boxvila ar endast for hans eget basta.. aven om den lilla hjarnan sager annorlunda..
toots till er alla