Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, jag har klart blivit varse om att det är ett skov med elände så jag lär ta till försiktighetsåtgärder...typ, longera kraken så han är toktrött innan jag ens tänker tanken på att rida några steg...
Natti Tajger!Nähä, hör ni, nu får ni fortsätta utan mig, för nu kallar min kudde "Mona, sssååå skönt, lägg ditt huvud hääär", och det kan jag inte motstå
Så natti natti. Nu ser vi fram emot en ny vecka, nya häst/utmaningar, nya möjligheter.
Marken är definitivt inte hård här. Ståtar ju fortfarande med dryga metern snö överallt där de övre 20 cm är mjukt, sen blir det hårt en dm ca och sen är det mjukt igen. Kan funka som stötdämpning i ev. avfallningar...Sånt är fegt....
Här nere är det så hårt i backen att ni borde vara glada åt att ha lite svikt i marken i och med snön.... Jag kan inte med gott samvete longera någon häst trött med mindre än att jag skor upp henne....
Skall förvisso ringa hovslagare Bengt i morgon... Får ta en diskussion med honom vad han tycker ...
Även Rocket är en 07:a men han är bra mycket större än syrrans. Tror banne mig att han är 160 cm...kändes så när jag skulle upp. Nu måste pallen fram...Oh vad skoj att din oxå är en 07:a,våran blir 4 i Juli.
Ja speciellt som den herren aldrig varit dålig förr.... Jag menar verkligen aldrig!
Inte minsta lilla sår,knappt en liten plita,ingenting!
Men han är ju inte 3 längre o visst kanske man är fjantig... men jag ser ju att något inte stämmer!
Jag har ju oxå en -07 ! Hon är i full gång,ja,i förhållande till sin ålder förstås!
En mycket speciell dam....otroligt modig,med allt vad det innebär
Visst är din en skäck?