Sv: Tant och gubbe traden part 6
oh sa fina bilder ni alla har postat.. jag aterkommer i morgon med mitt bidrag.. nu ar det ju morkt..
tajger, usch fy och skams pa den daringa bilforaren.. jag hoppas ni sue the shit out of him/her.. minst en ny bil plus sveda och vark, och framtida men...
karindk: sager som de andra, asnor ar nagot speciellt.. de far garna komma och halsa pa har nar som helst.. lol ar radd odjuren har skulle fa fnatt dock.. de har varken sett eller hort en asna i sitt liv.. hingst pallen ar fin, bor han inte med de andra hastarna?? jag ar lite confused..
Cho, superglue fungerar faktiskt, folk tror jag ar helt coco nar jag sager det.. i usa var det en normal sak.. sa prova och lat mig veta vad du tanker om det.. och nej, det basta ar det svider inte alls..man skulle tro att det gor men icke.. Och yep, fick listan tack, ar dock osaker vad vissa saker ar, sa skriver privat om det..
Mirameja, ajaj om din lapp. men nej satt inte superglue dar lol.. DET svider.. du har inga "butterflystitches" hemma? Jag vet inte vad de heter pa svenska.. Finns pa apoteket annars..
Syrran: din tos ar nastan lika luddig som mina bullar. De har dock borja falla litegrann.. Skall gor en ordentlig effort och anvanda rakan pa dem i morgon.. blir nog en pase eller tva.
Har pa torpet har vi stadat ut stallar.. Bullarna har nu fatt pellets (halm-) och vintersangen ar uttagen.. Det ligger nu mitt pa gardsplan for upphamtning av tradgardsfolket..Forhoppningsvis innan det blir varmare da det ar lite pa den aromatika sidan....Skall ta bild i morgon..
Vid 5 fick pallar en bal till och mer vatten.. Vill ha dem ute lite langre i afton, i alla fall, valdemar var och at gran med Mirri och jag har nog aldrig sett honom rora sig sa fort som da.. Han svalter ju!!! Och han bara ryckte balen ur mina hander.. fick inte ens av snorena.. lol.. de andra fick bara sta dar och vanta sa han fick sin del first.. lol.. ja de sma vannerna.. Det skall bli tomt utan honom har i sommar.. MEN, i augusti kommer han hem for gott, och kan vara skogspalle med tant fanta sa lange de lever..
Och pa tal om pallar sa skall jag val ta mig ut med vatten och gora klart for kvallen.. Jag vill ju lagga mig i normal tid om jag kan.
Ha en bra dag all, ma battre till de skadade, alla andra stanna friska..snart ar det var och vi har mer spring i steget och allt blir bra..