Sv: Tant och gubbe traden part 6
Jo, jag har faktiskt hoppat av, fast då fick sambon hålla 2 hästar och putta upp mej sista biten
Min plan nu är: antingen rida ensam och hoppa av om jag inte får iväg henne. Gå ner till "stora" vägen och fortsätta där, för jag tror inte hon vänt där innan.
Tänkte faktiskt ställa en stol i en buske så jag kan ta fram den så får väl sambon hämta upp den efteråt.
Eller
Rida med granntjejen. Vi red med deras gammelponny i somras.
De gillar inte att gå nära varandra för hon kickar efter Trullan, så jag höll mej 100meter framför och hon gick som en klocka.
Hjälper inget av det så får det bli en tränare.
lobell: Det slog mig nu,jag fick ju hoppa av och leda en bit idag,har du prövat det när hon krånglar?(mkt möjligt att jag har glömt det!)Kan ju vara lite lättare att rappa till henne också kanske, om du inte behöver vara rädd att åka med ner i något dike.
Men du måste ju då ha något att kliva upp på du också,eller hur?.
Jo, jag har faktiskt hoppat av, fast då fick sambon hålla 2 hästar och putta upp mej sista biten
Min plan nu är: antingen rida ensam och hoppa av om jag inte får iväg henne. Gå ner till "stora" vägen och fortsätta där, för jag tror inte hon vänt där innan.
Tänkte faktiskt ställa en stol i en buske så jag kan ta fram den så får väl sambon hämta upp den efteråt.
Eller
Rida med granntjejen. Vi red med deras gammelponny i somras.
De gillar inte att gå nära varandra för hon kickar efter Trullan, så jag höll mej 100meter framför och hon gick som en klocka.
Hjälper inget av det så får det bli en tränare.