Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske en anledning till? Alla pantbrev. Dessutom är det väl eldningsförbud på en av spisarna.Flera anledningar. Dels undrar jag varför den inte är såld på 180 dagar om allt är så bra, och dels fullständigt kräks jag på tanken att betala så mycket i kontantinsats som detta hus kräver. Min tanke är den gamla klassikern; om jag accepterar ditt pris så accepterar du mina termer. Tex att säljaren ligger kvar med en del av lånet ett tag mm.
Men ja, det är ett fint hus och det har varit uppe tidigare i mina hussökestrådar.
.... och dels fullständigt kräks jag på tanken att betala så mycket i kontantinsats som detta hus kräver.
Hur såg det ut på visningen?
Nu så förstår jag inte.
Varför skulle detta huset kräva en större kontantinsats än något annat hus?
..... jag är rent teoretiskt emot att stoppa så mycket användbara kontanter i ett hus som inte drar in några pengar i gengäld.
Hugger sista knappen!
Lågt i tak avskräcker många köpare. Även kortare då det borde ge sämre cirkulation i huset.
Jag funderar också över husets skick. Det är Varudeklarerat och borde därför vara besiktat - men det går inte att hitta ngt besiktningsprotokoll bland filerna som ligger i annonsen. Däremot kan man läsa om energibesiktning och sotning - men inte om husets skick i övrigt. Tänker direkt att man försöker mörka ngt och sedan, när en spekulant förälskat sig i huset slänger man in "förresten, hela nedervåningen är mögelskadad...".
Lycka till i husletandet!
Tycker du att mysigheten står i relation till priset de begär?