Tänka på vid byggning av fasta hinder?

Sv: Tänka på vid byggning av fasta hinder?

Det jag själv har tänkt på är stockar och ev ett torrdike med en stock över men jag uppskattar all input/tips ni kan ge mig. :D

Att de är rejält förankrade i marken är det första jag tänker på/väldigt stadiga om man ska göra flyttbara hinder. Samma med hur det är fastsurrade i "stöden" om man gör sådana hinder.

Kan du inte typ fråga närmsta banbyggare eller något :D

Mmm... Det är inte omöjligt att jag gör det. Tänkte dock göra det enkelt för mig och fråga här. ;) ska testa och googla innan jag ringer någon. Men om någon annan här också har tips är de välkomna! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
989
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 536
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden