Tänka på för tävling på is

hag391

Trådstartare
Gör min premiär den 22 mars på Orsasjön och börjar fundera över bla broddar. Räcker de vanliga eller kör man med isbrodd?

Sv: Tänka på för tävling på is

Jag vet inte vad du menar med vanlig och isbrodd, det finns gräs och isbrodd och man använder väl just isbrodd vintertid.

Det här är är en modell av isbrodd som jag menar. Alltså inte den "normala" vinterbrodden
21330_thumb.jpg

Senast ändrad:

Jag tider på is med en brodd som kallas tunahaken, den är ej vass som den brodd du visar men däremot väldigt skärpt. Tar väldigt bra på isen, men jag rider heller aldrig annat än 4-broddat.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 516
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
808
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 156
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar