BernT
Trådstartare
Haha jag gned med fingret kanske därförMen, typiskt!
Jag har bara testat på våra temuggar och där går det bra. Tagit en svamp och gnuggat med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag gned med fingret kanske därförMen, typiskt!
Jag har bara testat på våra temuggar och där går det bra. Tagit en svamp och gnuggat med.
Jag tycker Mateus är otroligt klumpiga att hantera i diskmaskin, för mig är det skäl nog att avstå dem
Med tanke på att stora tallriken kostar närmare 380-400 pickadollar styck skulle inte jag sätta sån tallrik i handen på en 3,5-åring på språng iallafall oavsett hur god ekonomi jag hade.Jag vill ha fina tallrikar till vardags, ska de användas till mer festligt blir de typ aldrig haha men dottern på 3,5 vill ju gärna hjälpa till och plocka in i diskmaskin och duka osv. Kanske inte superbra idé med tunga tallrikar då tänker jag.
Haha jag gned med fingret kanske därför
Okej har kommit fram till att köpa antingen Bordallo eller grace och några stora Mateus bubble som uppläggningsfat, men hur mycket använder en det egentligen?
Uppläggningsfat kan ju vara kul för barn iaf, så kan dom plocka det dom vill ha från bordetOkej har kommit fram till att köpa antingen Bordallo eller grace och några stora Mateus bubble som uppläggningsfat, men hur mycket använder en det egentligen?
Dessa gillade jag.Tänkte unna mig (eller ja oss då) nya tallrikar osv och står mellan de här fyra.
Någon som har de och kan uttala sig om kvalité? Värt priset? Bordallo är billigast, 149kr st. Blir de repiga? Hatar repiga tallrikar.
Bordallo pinheiro
Visa bifogad fil 25319
Jag lägger i princip alltid upp maten i något annat än grytorna som jag har lagat den i. Sen är det ju lite olika om fat eller skålar passar bäst för det ändamålet.Okej har kommit fram till att köpa antingen Bordallo eller grace och några stora Mateus bubble som uppläggningsfat, men hur mycket använder en det egentligen?
Rörstrand swedish grace snö
Visa bifogad fil 25320
Jag också. Jag kör blandade färger minus den rosa och den vita.Jag har Swedish grace. Har haft den som vardagsporslin de senaste 20 åren. Trivs mycket bra med den!
Jag har Swedish grace. Har haft den som vardagsporslin de senaste 20 åren. Trivs mycket bra med den!