A
Adelina
Har du anlitat nån hästpratare? Hur gick det? Luddig fråga men skulle tycka det var intressant att höra hur ni upplevt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om en hästtalare berättar att man har en prickig häst i stallet, vad spelar det för roll, det vet du ju redan.
Jag tror att de flesta hästintresserade själva kan agera hästtolk, speciellt åt sin egen häst. Ta dig tex en timma och kolla på din häst i hagen. Var lyhörd på din häst i stallgången, istället för att snacka plugg och killar med dina stallkompisar.
Då har din häst massor att säga.
Att den sedan "saknar sin gula hink, och inte gillar att lyfta på bakbenen" blir ju lite irrelevant
Jag har kontaktat henne flera gånger, och det har alltid stämt.
Det finns miljontals människor därute, som läser horoskopet varje dag och tror på det till punkt och pricka. De offrar sin lunch för att kunna spela på häst nummer sju i lopp nummer åtta, för att det står i horoskopet att man kan vinna pengar och att det är sifrrorna sju, åtta och hästar som är det man ska satsa på. Hästen kommer nia i loppet...
Är inte det lika fascinerande.
Men kan inte vi, som verkligen tycker att horoskop och djurpratare är fascinerande få tycka det och tycka att det faktiskt är lite roligt? Alla måste inte ta det på så blodigt allvar, som alla "svartmålande döddansare" här på bukefalos tror, att vi gör. Jag för min del, tillbringar timtals i hästhagen i stort sett varje dag, med en pall, kopp kaffe, digestivekex och en bok. Jag lär mig massor om hästarnas vardag och hästarna umgås gärna med mig. Jag är en i deras flock.
Har du anlitat nån hästpratare? Hur gick det? Luddig fråga men skulle tycka det var intressant att höra hur ni upplevt det.
Trådkapning! Vad gör man när man känner av hästarnas känslor då? Jahg kan bli riktigt pinsam ibland när tårarna bara väller upp i ögonen och ångesten krampar om mitt hjärta bara av att titta på en häst, vad är det? Jag kan också börja skratta av att titta på en lycklig häst, tokigt eller normalt?
jag skulle ärligt talat vilja ringa/ta ut någon nångång. Verkar intressant
Vart kan man få tag på någon?