Talang Skåne!

Sv: Talang Skåne!

Jag har sökt! :)

Förresten, du tävlar väl för Österlens RF?

Vad kul! Vilken gren rider du?

japp, tävlar för Österlens RF. Men jag ska vara med i Ystads div I lag dressyr till våren ;)

Ja, det ska bli kul och se om man blir uttagen, och såklart hur mycket det har hjälpt en i slutet av året :) Jag sysslar mest med hoppning.

Tänkte väl det, förr tävlade du väl hoppning på en jättefin isabell (Om det nu är den på bilden?)? :)
Vad roligt! Hoppas det går bra för er då! :D

Japp min C-ponny ;)
Tävlar mest dressyr nu men ska ut på nån hoppning i April, måste ha kval till FT.

Vad har du för häst?

Har sett det, en bra grej som kanske inte alltid går ut till rätt personer. Jag Tex har inte hunnit starta LA eftersom jag rider andras hästar och precis fått min egna häst. Jag kan nu inte söka eftersom jag måste ha resultat på LA-nivå....

Har sett det, en bra grej som kanske inte alltid går ut till rätt personer. Jag Tex har inte hunnit starta LA eftersom jag rider andras hästar och precis fått min egna häst. Jag kan nu inte söka eftersom jag måste ha resultat på LA-nivå....

Äh, det hinner du ju lätt fixa tills nästa år iaf! ;)

Aha, så spännande ;)

Den jag har sökt med är en gammal läromästare, funkar utmärkt till 110-120 klasser, men inte mer tyvärr :( Sen har jag ju en D-ponny som heter Tartuffe, han är halvpensionär nu. Sen har jag en 4-åring och kanske en annan häst som jag ska tävla lite, ska provrida den nu under lovet :) Vad är det för stor häst du har då?

Ett halvblod f.99 e. Bernstein - Zinsky** som har gått 1.20 hopp och CNC* Fälttävlan. Så det är fälttävlan jag siktar på med henne nästa år :) Hon har haft föl förra året.

Låter bra :) Men finns det så många tävlingar i fälttävlan här nere? :P

Jaha, jag trodde det var här som det var allra minst! Den enda banan jag vet här nere är den påväg mot Flyinge (Har glömt vad den heter) :)

Skatteberga heter den. Sen finns det i Skurup, Dagstorp, Tågarp, Gärds, Vinslöv, Sydslätten. Plus några i Halland o Blekinge som går att ta sig till också.

Vad roligt att de gör en satsning till:laugh:

Då kanske man kan söka nästa år om jag nu har hittat någon häst tills dess. Måste ju sälja ponnysarna först:p

Nej, som det står på infobladet så kan alla som tävlar för en Skåne-klubb söka! Och eftersom man måste ha tävlingsresultat så tror jag att merparten som kommer söka inte är ridskoleryttare ;)

Jag hoppar :)
Tror heller inte det är för ridskole ryttare iom att man måste ha minst en felfri runda i 120 på hoppningen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
644
Utrustning Diskuterade säkerhetsvästar häromdagen och det där med att i princip alla (hopp-)ungdomar slänger västen längst in i garderoben och...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
15 399
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
30 955
Senast: Cambrie
·
Gnägg Hejsan! Är ny här och tänkte att jag skulle göra en liten presentation av mig och mina hästar :) Jag heter Emma, men min första ponny...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka