Tågarp 2012

RebeccaJoli

Trådstartare
Eftersom de nadra tråden är från artonhundrafrösihjäl så gör jag en ny!

Vilka mer än jag ska till Tågarp i helgen?:bump:

Sv: Tågarp 2012

Åh, jag tror minsann att jag såg dig och din lilla fux på framridningen. Kunde inte där och då minnas vart jag kände igen er. Nu trillade polletten ner. :idea: Hur gick det för er? :)

Där ser man! :) Det gick inte så värst bra :D Jag rev ut mig i hoppningen :P Men det är sånt som händer, får bara ta nya tag :) Hur gick det för dig??

Där ser man! :) Det gick inte så värst bra :D Jag rev ut mig i hoppningen :P Men det är sånt som händer, får bara ta nya tag :) Hur gick det för dig??

Åh lite otur då med andra ord, men som sagt det händer. Bara att ta nya tag :) vart blir nästa start då? Jag var inte själv med utan lekte hästskötare till min tränare som hade gjort det smarta valet att tävla 3 hästar under en 1-dagarsfälttävlan, stressigt! Min egna är till salu då hon inte riktigt passar till fälttävlan så efter det är det dax att leta något nytt och mer passande :) är bra sugen dock! :) så jag roar mig med att vara med och titta/hjälpa till. Bättre än inget! :D

Jag ska rida Humlamaden tänkte jag :) Vem är din tränare??

Jag överväger att sälja min älskade häst, vill inte, men jag är för stor för henne :( Hon hade gjort sig sååå mycket bättre med en mindre ryttare, men det år så ångestfyllt, vill inte för hon är ju min skatt...

Jag ska rida Humlamaden tänkte jag :) Vem är din tränare??

Jag överväger att sälja min älskade häst, vill inte, men jag är för stor för henne :( Hon hade gjort sig sååå mycket bättre med en mindre ryttare, men det år så ångestfyllt, vill inte för hon är ju min skatt...

Min hopptränare Sandra Gustafsson, vet inte om du har koll på henne. Hon rider fälttävlan upp till ***-igt internationellt. Kanske säger dig något att hon vann Falsterbo hunting i somras :) de få gånger jag tränat fälttävlan har det varit för Anne Persson.

Åh vad tråkigt :( alltid lika jobbigt. Samma sak för min lilla häst, önskar att jag var mer dressyrinytesserad för hon är verkligen min lilla pärla. Underbar häst på alla sätt och vis, men jag har insett att mitt intresse för hoppning och fälttävlan bara växer och blir större hela tiden. Dags att gå skilda vägar tyvärr. Hoppas det löser sig för er också :) hur liten är hon din lilla tjej?

Ja det är så hemskt :( Hon är 164cm i mankhöjd, men hon är väldigt nätt i kroppen, och jag är 180cm lång, så med en mer normal-lång människa skulle hon nog gjort sig kanonbra. Hon är så fin <3 och hon har ju kapacitet, men jag är inte riktigt rätt ryttare att plocka fram den. Jag är inte så värst van ryttare själv, jag har mest ridit galopphästar...

Ja men det vet jag ju vem det är! Såg huntingen ;) Kul att följa med någon som är så duktig :)

Jaså men då är hon ju inte så fasligt liten, fast å andra sidan är du ganska lång :) min lilla är bara dryga 155-157, så hon är liten. Men hon är ganska mycket häst och bär bra i alla fall. Av det lilla jag sett dig tycker jag i alla fall att du rider henne super :) men jag förstår att du önskar att hon var något större. Har inte så mycket rutin själv heller men mycket duktiga människor runt omkring gör ju förstås himla mycket. :) hon är i alla fall himla fin din lilla röda. Du får ge henne lite växthormoner ;)

Ja det hade varit rysligt bra! :D Tack så hemskt mycket det var snällt sagt av dig! :) Har du ingen bild på din? :)

Sjävklarst finns det bilder på damen, hon är välfotograferad. Dock har jag nästan inga på datorn men jag bjuder på ett par st i alla fall :)

fs50g.jpg

fa8r4h.jpg

2rc6dn4.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Hemmet Vilken bank har ni ert huslån på? Vad betalar ni ränta? Är de klokt att binda räntan och isåfall hur länge? Är ny på detta då jag ska...
Svar
17
· Visningar
616
Senast: Eurydome
·
Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 088
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 148
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar