Täckes storlek på "leopard" täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Loviika
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 107
L

Loviika

Hittade ett roligt leopardmönstrat fleecetäcke på www.mooreaequine.com. Är det någon av er som vet vad följande storlekar motsvarar 76" 80" 84". Har ni sett någon butik här hemma som marknadsför dessa produkter?

Sv: Täckes storlek på "leopard" täcke

Loviika skrev:
Hittade ett roligt leopardmönstrat fleecetäcke på www.mooreaequine.com. Är det någon av er som vet vad följande storlekar motsvarar 76" 80" 84". Har ni sett någon butik här hemma som marknadsför dessa produkter?

shires har samma storlek. men fasen minns inte.. men har för mig att 84 e 145? tror jag.

Vad kostar det leopardfärgade?? vill också ha!! :love: älskar leopard juh!

Det kostar 149.99 us dollar, kursen står väl ungefär i 7,21 tror jag. Frakten hit till sverige blir rätt dyr. Sen ska det väl tullas in oxå. Lättare om man kunde hitta någon här istället som säljer det. Finns även ett annat läckert mönstrat täcke. Kolla in på sidan!!

Loviika skrev:
Det kostar 149.99 us dollar, kursen står väl ungefär i 7,21 tror jag. Frakten hit till sverige blir rätt dyr. Sen ska det väl tullas in oxå. Lättare om man kunde hitta någon här istället som säljer det. Finns även ett annat läckert mönstrat täcke. Kolla in på sidan!!

Kollat sidan men jag älskar det i leopard. men fast det va nog lite för dyrt för min del. kanske får sy ett :idea:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 855
Senast: alazzi
·
Utrustning Har ett litet problem. Även om jag inte har någon dressyrsadel - än, vill jag ändå ha en åtminstone enklare (billigare) dressyrgjord... 2
Svar
20
· Visningar
6 090
Senast: kryddelydd
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 978
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 666
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka