Du har helt rätt, det är din häst och du gör vad du vill.
Du får förlåta att jag tycker att din häst fortfarande är väldigt ung trots att han nu bevisligen är 1 år och 10 månader. Jag sa inget om att han fortfarande var föl, jag sa att han knappt lämnat fölstadiet.
Men om nu hästen INTE stressar upp sig så ofta, hur kan det då vara lönt att klippa honom av den anledningen?
Jag håller med Spider84, du förstör din häst. Men det är som sagt din fulla rätt. Jag behöver inte tycka om det och det behöver uppenbarligen inte han heller.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Blyger
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: skogaliten
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2
Svar
39
· Visningar
983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka