Sv: Täcke?

Nu när temperaturen börjar smyga sig under 10grader o det pissregnar hela tiden har faktist araberna fått täcke på sig till natten.

Noll!!?? Å fy tusan! :eek: F*n också, då är väl vintern snart på väg då! :crazy::eek:

Fast det dröjer väl kanske lite längre här nere i södern. Vår pålle går fortfarande ute dygnet runt med massor av bete. :)

Med lite tur så kommer snön i slutet på oktober, men det är väl inget man kan hoppas på! Förra vintern så snöade det i Okt. och sedan töade det bort efter någon vecka och var milt hur länge som helst! :(
Behöver väl knappast säga att jag gillar snö? :D

/Kicki :)

Min d-ponny går också ute dygnet runt, har varit väldigt kallt här så han har haft täck på sig om natten. som kallast var det 3 grader häromnatten. svinkallt för att vara augusti!!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 596
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Mitt sto har nu börjat ridas mycket mer än tidigare, o från att ha varit i normal hull i gräns till lite rund börjar hon se...
2
Svar
22
· Visningar
2 601
Senast: Blyger
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 040
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Jag har drabbats av riktig fångest,trots att jag har en ponny som inte ens haft fång.Jag läser och läser om alla hästar som...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: sassiball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben