Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Modig_Korn skrev:Våra har redan fått komma ut, några har tom bott ute på natten fast det var bara tillfälligt...
OK. då har du det lite varmare än det är hos mig men inte mycket. Känn med handen på marken, då den känns torr och varm är det dags för första utepromenaden för små grisarLilja_89 skrev:Jag bor i Upplands län
Ja, det är härligt ute nu. Var bara lite försiktig med dina marsvin.Lilja_89 skrev:Ok, har redan börjat ta ut dem små stunder om dagen :smirk:
Ja det är stor skillnad på att vara i en isolerad bur på ben mot att vara på marken.paradiset skrev:Mitt marsvin har varit ute sedan i april dag o natt tillsammans med kanin och tillgång till en höhäck som är en som tunnel som han sover i gott o varmt. Han är tom bara 4 mån gammal och jag har mina ute till sept okt beroende på klimat. Bara de är friska så. Men då är han ju inte på en kall och fuktig gräsmatta det tror jag är viktigt. Utan det är en bur på ben på min skyddade balkong.