Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska byta hästtransport. Tittar på begagnatmarknaden då det är vad min budget tillåter i nuläget. Viktigt är att man lätt kan plocka ur inredning inklussive mittstolpe så jag även kör foder i släpet. Tar jag bort mittstolpen i mitt gamla släp får jag precis in 2 rundbalar vilket jag gärna vill få plats med i det nya i också. Har läst mig till att mittstolpen i ex Kylinge är lite besvärlig attt plocka i och ur. Vad har ni för erfarenheter, både bra och dåliga?
Mitt UME-släp, B45, är lätt att ta i och ur inredningen på. Jag hade tidigare ett gammalt Kylingesläp och det var också enkelt även om mellanväggen var ngt tung (men det är ju de flesta).Jag ska byta hästtransport. Tittar på begagnatmarknaden då det är vad min budget tillåter i nuläget. Viktigt är att man lätt kan plocka ur inredning inklussive mittstolpe så jag även kör foder i släpet. Tar jag bort mittstolpen i mitt gamla släp får jag precis in 2 rundbalar vilket jag gärna vill få plats med i det nya i också. Har läst mig till att mittstolpen i ex Kylinge är lite besvärlig attt plocka i och ur. Vad har ni för erfarenheter, både bra och dåliga?