Ta med hunden till Göteborg Horse Show???

Vet inte om man får ta med hunden dit, men har aldrig sett en hund där (förutom på agility uppvisningen). Även om man får så tycker jag inte att det är någon bra plats för hundar. Mycket stoj och trängsel och det skulle inte vara populärt om en hund började skälla mitt i ett dressyrprogram.

Hade nog inte rekomenderat att ta med hunden dit även om man fått det. För mycket folk och det blir lätt en stressad miljö för hundar med så mycket folk runt omkring. Alla ser dock inte var de sätter sina fötter i heller.... :crazy:

Mailade faktiskt dit. Man fick ha med hund där! :) Men detta gällde bara mässan. Inne på arenan kunde han ej svara på.

Om det är någon som undrar och är orolig så ska jag inte ta med någon hund. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 389
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 740
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 303
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka