Ta hand om vågigt hår

lillastjärna

Trådstartare
Jag tror att mitt hår är naturligt vågigt, för rakt är det inte iallafall.
Jag har sett videor på nätet hur folk tar hand om sitt lockiga/vågiga hår, och verkligen får fram sina naturliga hårtextur.
Dock förstår jag inte riktigt hur jag ska göra, eller framförallt vilka produkter jag ska använda.
Någon som kan hjälpa mig?

Jag tror att mitt hår är naturligt vågigt, för rakt är det inte iallafall.
Jag har sett videor på nätet hur folk tar hand om sitt lockiga/vågiga hår, och verkligen får fram sina naturliga hårtextur.
Dock förstår jag inte riktigt hur jag ska göra, eller framförallt vilka produkter jag ska använda.
Någon som kan hjälpa mig?
Väldigt beroende på hårkvalitet i övrigt. Jag som nuförtiden har ganska lockigt hår använder typ nåt sånt här från No**mal. Köpte tidigare dyra produkter från frisörsalonger, men väljer gärna billigare grejer.
Screenshot_20241018_204217_Google.webp

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 557
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 859
Senast: Ullmerkott
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka