Ta hand om tatuering

Mirre

Trådstartare
Jag vill tatuera mig, jag ska bara få ekonomin att gå med på det också. Men hur tar man bäst hand om tatueringen sedan? Vad ska man tänka på?
 
Hålla rent och smörja. aldrig gnugga på den tills den är helt ren.
Men en seriös tatuerare kan ge bra instruktioner och vilka tvålar och hudvårdsprodukter du ska använda
 
Jag vill tatuera mig, jag ska bara få ekonomin att gå med på det också. Men hur tar man bäst hand om tatueringen sedan? Vad ska man tänka på?

Om du går till en seriös tatuerare så kommer du att få råd om hur du tar hand om den under läkningen. Annars är det nog mest att använda solskyddsfaktor om man exponerar den för solen för att den ska behålla färgen så bra som möjligt under åren.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 559
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
296
Hemmet Min brunn är tom och jag blir utan vatten i minst tre veckor. Brunnsborrning är beställd och jag prioriteras, men det kommer ändå att ta...
2
Svar
26
· Visningar
1 299
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sundsvall?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Fejkljus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp