Ta hand om kanin.

eldione

Trådstartare
Jag och en kompis ska antagligen ta hand om en kanin som ägarna inte bryr sig särskilt mycket om. Just nu bor den ensam ute på en balkong och får inte mycket mat.
Det jag funderar mest på är sällskap. Jag vet inte vad det är för kön på den eller hur gammal den är. Om vi skulle skaffa en kanin som sällskap till den kan det ju bli väldigt svårt, tycker ni den ska fortsätta vara ensam då? Den kommer vara i stallet.

Sv: Ta hand om kanin.

Om ni kelar mkt med den så blir den ju inte lika ensam.
Ni kan ju skaffa en kanin och sätta i en bur brevid/mitt emot så de ser varandra, då har dom sällskap av varandra men de kan inte skada varandra eller göra barn :p
Lycka till! :)

Liknande trådar

Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 252
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar