Ta fram text med hjälp av AI?

TeamLundVer

Trådstartare
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet.
Min mormor gick bort 2008 så det är inte direkt så att jag kan be henne skriva barnens namn.
Nu har jag fått recept och liknande som min mormor skrivit för att kunna ta ut bokstäverna.
Går det att få AI att utifrån bilderna på recepten hitta rätt bokstäver och skriva barnens namn i min mormors handstil utifrån det?
 
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet.
Min mormor gick bort 2008 så det är inte direkt så att jag kan be henne skriva barnens namn.
Nu har jag fått recept och liknande som min mormor skrivit för att kunna ta ut bokstäverna.
Går det att få AI att utifrån bilderna på recepten hitta rätt bokstäver och skriva barnens namn i min mormors handstil utifrån det?
Ja det tror jag absolut. Speciellt när du har så mycket underlag. Testa och kör!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 973
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 397
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 924
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp