Ta bort fil!

M

Mandiie

Hej!

Jag behöver verkligen hjälp! Jag laddade ner en filmfil som sedan inte visade sig vara vad jag trodde att det var. Men sen så när jag skulle ta bort den så kom det upp ett meddelande att " det går inte att ta bort den här filen för den används av flera andra användare"

Hur ska jag göra gör att få bort den? någon som vet?! Snälla!

/Mandiie

Sv: Ta bort fil!

Förmodligen är det någon som "tankar" det från dig. Men det kan vara så att något annat program använder det, förmodligen det du har tankat ned filen med ex, dc++.
I värsta fall har du fått en fil med en bugg på, som gör att man måste gå bakvägen och krångla innan man får bort det... :(

Men prova att se till att ingen tankar det från dig, ex genom att stänga programmet som du laddade ner det med. Se till så att inget annat "filmuppspelningsprogram" använder det. Börja så :)

(Jag frågade min datakunniga pojkvän :love:)

Sv: Ta bort fil!

Mandiie skrev:
Hej!

Jag behöver verkligen hjälp! Jag laddade ner en filmfil som sedan inte visade sig vara vad jag trodde att det var. Men sen så när jag skulle ta bort den så kom det upp ett meddelande att " det går inte att ta bort den här filen för den används av flera andra användare"

Hur ska jag göra gör att få bort den? någon som vet?! Snälla!

/Mandiie

googla på xp avi fix.

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 454
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 195
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?
  • Hålvägg

Omröstningar