Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud vad hemsktVill inte låta elak, för vet inte om eran "situation" men tar man på sig ansvaret som det innebär att ha häst så måste man väl ändå få det att funka på ett eller sätt, inte se död som utväg för att ingen är intresserad just nu..
Nä men du lät fruktansvärt elak!Herregud vad hemsktVill inte låta elak, för vet inte om eran "situation" men tar man på sig ansvaret som det innebär att ha häst så måste man väl ändå få det att funka på ett eller sätt, inte se död som utväg för att ingen är intresserad just nu..
Herregud vad hemsktVill inte låta elak, för vet inte om eran "situation" men tar man på sig ansvaret som det innebär att ha häst så måste man väl ändå få det att funka på ett eller sätt, inte se död som utväg för att ingen är intresserad just nu..
Tack för svaret :/
Du gjorde just ett fruktansvärt svårt beslut, ännu svårare...
Svar som ditt är anledningen till att jag tvekade att ställa frågan från första början !
Jag älskar min häst, hon är min bästa vän
jag skulle inte ens tänka i "de" banorna om det fanns andra alternativ !!
När frågan om avlivning tas upp kryper alltid ngn som du upp från under sin sten!Herregud vad hemsktVill inte låta elak, för vet inte om eran "situation" men tar man på sig ansvaret som det innebär att ha häst så måste man väl ändå få det att funka på ett eller sätt, inte se död som utväg för att ingen är intresserad just nu..
Vill inte låta elak, för vet inte om eran "situation" men tar man på sig ansvaret som det innebär att ha häst så måste man väl ändå få det att funka på ett eller sätt, inte se död som utväg för att ingen är intresserad just nu..