ta bort anonns

C

C_aroline_

jag vet inte hur jag ska kunna ta bort min annons, det ringer folk stip i ett och jag är trött på att säga att hästen inte är till salu längre. snälla hjälp mig

Sv: ta bort anonns

Det är olika på olika annonser, men det brukar oftast stå längst ner i annonsen, ta bort denna annons. Trycker du på denna får du antingen ett verifikationsmail eller så ska du ange en kod som du fick uppge när du skapade annonsen. Hoppas du lyckas, vet hur jobbigt det är när folk ringer när hästen eller nån sak är såld.

Vänd dig till Annonsdirekt det är dom som håller i annonserna.

Har du läst under HJÄLP på annonsdirekt?

Där står svaret på din fråga.

Maila annonsdirekt. Det gjorde jag, funkde fint.

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
493
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 173
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 751
Senast: hundtant
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar