Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skäms för mina åderbråck och vill ta bort dom men är samtidigt lite rädd.
Någon som tagit bort åderbråck? Hur var det? Blev det bra? Hur lång tid innan det läkte?
Ja, jag har tagit bort ett åderbråck och en massa ådernät. Jag gjorde det privat då det främst var en kosmetisk åtgärd. De tog ut åderbråcket med ”virknål”. Jag fick lokalbedövning och fick gå med stödstrumpor någon vecka efteråt. Det gjorde inte ont alls och resultatet blev mycket bra så jag rekommenderar det.
Kropp & Själ
Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
Kropp & Själ
Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.