T-shirt för gravida

californication

Trådstartare
Är det någon som vet nånstans på internet där man kan beställa en egen t-shirt passande gravida med eget tryck? :confused: Finns ju oftast bara vanliga t-shirtar. Letat febrilt men inte hittat. :bump:

Sv: T-shirt för gravida

Enklast är nog att göra sitt eget tryck. Det finns ark man kan lägga i en vanlig bläckstråleskrivare (funkar kanske med laser också?) och skriva ut för att sedan stryka på tröjan. Är dock inte helt säker på var man köper pappret men en välsorterad pappershandel borde ju ha det, alternativt hobby- eller tyg-butiker.

Jaha läste lite för snabbt. Gå in på typ www.mammasmage.se eller någon butik med mamma kläder (lindex, kappahl, babyland, barnens hus) och köp en tröja och sen när skolan börjar så besöker du något typ media-gymnasium som kan trycka din tröja mkt billigare än vad vanliga tryckerier tar.

Är det du som ska ha den får man väl säga GRATTIS :bump: :banana: oxå ;)

Jag såg en gravid-tröja med texten

"You wouldn't believe what I had to do to fit into this"

:p
var bara tvungen o flika in

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Finns det något smidigt knep att bli av med tryck på t-shirt? Snabba på processen nedan under kontrollerade former typ. 😅 Synd att...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: Avalbane
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
758
Senast: WildWilma
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 703
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?