Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för maskin du har? Jag behöver inte en snabb maskin, jag behöver bara en rejäl och pålitlig(!) maskinGlömde skriva att jag även sytt tunt med den och den är lika snäll hela tiden. Det enda jag har hittat att ”klaga” på är att den skulle kunna vara lite snabbare när man syr längre och enformiga sömmar
Alfa heavy duty. Jag har bara haft den några månader så vet inte hur pålitlig den är i längden men priset var så bra att jag valde att chansaVad är det för maskin du har? Jag behöver inte en snabb maskin, jag behöver bara en rejäl och pålitlig(!) maskin
Då ska jag försöka kika lite mer på den. Kunde bara hitta den på Lisas tyger och där var den slut i lager. Vet inte om det går att köpa från någon annan butik?Alfa heavy duty. Jag har bara haft den några månader så vet inte hur pålitlig den är i längden men priset var så bra att jag valde att chansa
Jag köpte den på Lisas tyger så jag vet tyvärr inte om de finns någon annanstansDå ska jag försöka kika lite mer på den. Kunde bara hitta den på Lisas tyger och där var den slut i lager. Vet inte om det går att köpa från någon annan butik?
Den finns bara hos lisas, enda åf I Sverige. Kolla om hon har den på förköp? Dom håller på att packa ner den fysiska butiken, då dom lägger ner den och enbart kör online, så jättemycket är slut i webbutiken nu. Dom är mitt uppe i flytten.Då ska jag försöka kika lite mer på den. Kunde bara hitta den på Lisas tyger och där var den slut i lager. Vet inte om det går att köpa från någon annan butik?
Klistra fast såna pasties eller vad det heter? Googla bröstvårtsskydd så får du upp lite olikaVet ni om det finns något smidigt sätt att bröstvårtesäkra utan att sy in extra kupor? Har försökt googla men kommer inte fram till något.
Såna har jag. Tänkte mer en permanent lösning i plagget.Klistra fast såna pasties eller vad det heter? Googla bröstvårtsskydd så får du upp lite olika
Aha. Dubbelt tyg fram i livet kan funka.Såna har jag. Tänkte mer en permanent lösning i plagget.
Den var fin. Vilket mönster har du använt?Sytt en ny klänning åt mamma Visa bifogad fil 114219
Tack! Det är Alta Sweatshirt dress från GreenstyleDen var fin. Vilket mönster har du använt?