Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, den är fantastisk!Gjorde äntligen klart klänningen.
Visa bifogad fil 88873
Jag måste levt gott i helgen, för trots att jag gjort en likadan innan som passar perfekt är den här lite liten..
Wow, vad är det för tyg?Gjorde äntligen klart klänningen.
Visa bifogad fil 88873
Jag måste levt gott i helgen, för trots att jag gjort en likadan innan som passar perfekt är den här lite liten..
Nåt jag hittat på second hand. Tror det är typ IKEA eller nåt såntWow, vad är det för tyg?
Åh så fin! Vad är det för mönster?Gjorde äntligen klart klänningen.
Visa bifogad fil 88873
Ett second hand fynd det med. Ett mönster från typ 1972.Åh så fin! Vad är det för mönster?
Ser väldigt fint ut!Är inte jättenoga för bandet är så billigt att det troligen bara kommer hålla över sommaren så jag kör på fejkstrass och lim istället för att sy på riktig strass men jag tror att det kan bli fint när limmet har torkat och det är ju ingen som glor särskilt noga på hundarnas selar när vi är ute
Visa bifogad fil 89079
Jag tror att hundarna kommer att bli söta som socker med dem påSer väldigt fint ut!
Verkar jättesvårt :/ Har valt tyg utefter rekommendationerna på mönstret så det är ännu mer förvirrande. Har dock ingen fysisk butik att åka till så får köpa allt på nätet vilket gör det ännu svårare. Men det är kul att sy ändå!@Glimra usch, förstår känslan! Ibland vill ingenting fungera.. Det är en hel vetenskap att matcha tyg och mönster. Jag har fortfarande problem med det och jag har ju sytt rätt mycket nu.