men vad störande!
Bytte övertråd, det blev bättre! Men då märkte jag att ärmarna blivit för smala.. Lösning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men vad störande!
hmm revär på ovansidan av ärmen kanske? i spets eller avvikande/matchande färg?Bytte övertråd, det blev bättre! Men då märkte jag att ärmarna blivit för smala.. Lösning?
hmm revär på ovansidan av ärmen kanske? i spets eller avvikande/matchande färg?
Bytte övertråd, det blev bättre! Men då märkte jag att ärmarna blivit för smala.. Lösning?
@pudsey här är det lite sy paus tyvärr. Maskinen i dalarna och jag i Skåne sen en vecka tillbaka då jag håller på att packar inför flytt upp till dalarna planen är dock lite fler klänningar till mig och väskor till företaget
jag vet hur det känns.. fick ju köpa tyg för 5000 kr, kan säga att det blev mycket! Dock är det redan hemma hos mamma (dit jag ska flytta tillfälligt) men allt annat *pustar*... tror jag har 8-10 lådor "hobby" och minst 2 med tyg plus 5 plastbackar varav en är megastorJag måste snart packa ner mina maskiner för flytt, vet inte hur det ska gå. Måste sortera och packa alla tyger och grejer som hör till pch hoppas det blir lite färre lådor att flytta, mängden verkar ha tredubblats sen vi flyttade in i september
SolhattarJag har sytt två solhattar till de yngsta enligt det här mönstret och planerar för en bärrem till springcykeln. Och på onsdag har jag sydate med svärmor och ska börja med tunikan som jag postade någonstans i trådens begynnelse.
https://de.pinterest.com/pin/290200769716897693/
Kanske ica maxi, coop eller citygross eller dylikt? De har ju nästan allt.
@sthu loppisar brukar också ha många gånger även nya
Ta en av varje. Det går säkert åt. ☺Ok, hittat en sida som säljer billiga dragkedjor i 10 pack. Osynliga, så egentligen spelar det ingen större roll, men vilket färg är bäst att ta? Syr mycket i mönstrat och färgat tyg; vit eller svart dragkedja? Känns som att vit är bästa valet (kanske för att nuvarande projekt är i ljust mönstrat tyg) men vad säger ni andra?
Ta en av varje. Det går säkert åt. ☺
hade valt vita jag medNja, gör nog inte åt 20 dragkedjor (60 cm).. Väldigt sällan jag använder dragkedjor. Får väl börja kanske
Det får nog bli vita den här gången! Behöver jag kan jag ju beställa mer efterhand.