Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått hem tre eller fyra nya mönster och mina dragkedjor så ikväll blir det pojkvänspaus och hem till lilla huset och sy! Har lite tyger som kan passa tror jag.
Har bestämt att jag inte ska köpa något nytt innan flytten, så nu har jag ännu mer att längta efter. Kommer dessutom bo granne med en textilaffär.....
Jag fick hem ett onion mönster idag 2035, min snälla mamma langade från sverige, nu behöver jag bara lite trikåtyger som är mera vuxet har mest bara barntrikåer.
Vad är ett onion-mönster?
Jag ska till grannbyn-med-stora-tygfaffären imorgon. Visserligen i ett helt annat ärende, men ändå. Kanske kikar in lite. Äldsta sonen önskar sig en riddarhjälm i tyg. Hittade ett mönster för fleece, men då får han nog värmeslag. Men jag tänkte mig vanligt bomullstyg, två lager och vlieseline emellan. Det borde bli stabilt nog. En sån här http://www.wineandglue.com/2013/11/fleece-knight-helmet-hat-free-pattern.html men riddaren vill ha ett visir som han kan se igenom. Får klura lite på det...
@pudsey älskar tyget på tightsen längst ner! Hade lätt velat ha ett par tights i det tyget
Köpstopp på tyg Jag fick "lov" att köpa tyg för 200 kr när jag var på Panduro Outleten i Ullared, men nu är det tyvärr stopp, har ju typ 7 flyttlådor tyg för tillfälletVisst är de snyggt finns på ohlssons
Köpstopp på tyg Jag fick "lov" att köpa tyg för 200 kr när jag var på Panduro Outleten i Ullared, men nu är det tyvärr stopp, har ju typ 7 flyttlådor tyg för tillfället
Good luck, you will need itDå är vi i samma sits, och har nog lika mycket tyg
Jag ska försöka hålla mej från tygköp till juli när jag åker till sverige nästa gång, wish me luck
Sewing Bee har startat en ny säsong! Varför har ingen skvallrat om det?
Har inte sett det än, men vis av tidigare erfarenhet lär jag snart få för mig att försöka sy något jag inte klarar av igen...
Vad är det?
Åh! Det hade jag missat.Sewing Bee har startat en ny säsong! Varför har ingen skvallrat om det?
Har inte sett det än, men vis av tidigare erfarenhet lär jag snart få för mig att försöka sy något jag inte klarar av igen...